srijeda, 7. srpnja 2010.


Žene vole mlađe dečke,a dečki vole starije žene: Žene kod mlađih muškaraca vole dinamičnost, pažljivost i spontanost, a oni na njima vole njihovo životno iskustvo, senzualnost i otvorenost . Mlađi muškarac i starija žena nisu neuobičajena kombinacija, iako neki još uvijek sumnjičavo podižu obrve. Ipak, čini se da i ta kombinacija polako, ali sigurno ulazi u zonu normalnoga. I kod mene je takva situacija i mogu reći da je suuuuper. Ljudi koji nisu bili u takvoj situaciji ne mogu sa sigurnošću realizirati konačan rezultat takve veze. Kada se Demi Moore prvi puta u javnosti pojavila sa svojim mlađahnim dečkom Ashtonom Kutcherom, podigla se velika prašina. Svi su prognozirali brzi raspad veze, ali Demi i Ashton već godinama dobro funkcioniraju. Što je toliko privlačno u vezi starije žene i mlađeg muškarca? Zapravo nitko to ne može pouzdano reći, ali rezultati nedavnih istraživanja pokazuju da muškarcima nije važno koliko žena ima godina, nego samo kako izgleda,hehe dali je to istina? Poznata seksualna terapeutkinja i psihologinja Tracy Cox kaže da muškarce privlače starije žene jer su bolje u krevetu od mlađih. Pokušavajući dati odgovor na to zagonetno pitanje, Tracy Cox provela je malo istraživanje među muškarcima koji su otkrili zašto ih privlače mlađe žene. REKLI SU SLJEDEĆE:STARIJE CURE ZNAJU ŠTO ŽELE-Ključna stvar je iskustvo. Žene su već promijenile određeni broj partnera, susrele su se s ugodnim, ali i manje ugodnim situacijama. Iza njih su različiti ljubavnici koji su zahtijevali različite pristupe. Nakon svega toga žena je stekla određeno iskustvo i znanje koje sada može primijeniti na svome mlađahnom ljubavniku. Mlađa žena možda ima čvršće tijelo, ali starija žena svome će mlađem ljubavniku znati priuštiti nenadmašno seksualno iskustvo. Starije cure preuzimaju vodstvo-Među najprivlačnijim odlikama starijih žena, muškarci su naveli upravo inicijativu. Žene nakon određenih godina više nemaju problema sa strahom i sramom, pa glatko preuzimaju stvar u svoje ruke. Njima nije problem inicirati seks, predložiti položaj i isprobati novu tehniku, a mnogim muškarcima upravo to je afrodizijak. Mlađe žene još su uvijek blokirane sramom, pa očekuju da većinu posla napravi muškarac. Starije žene znaju da je seks pružanje zadovoljstva u kojemu ravnopravno sudjeluju oba partnera. Mlađi muškarac ima tijelo koje voljno i sposobno, a starija partnerica ima mašte i petlje odvesti ga tamo gdje je već bila. Starije cure se ne žure-Starija partnerica nikada ne žuri jer zna da će dugotrajniji seks rezultirati većim zadovoljstvom za oboje. Ona zna polako, ali sigurno dovesti muškarca do vrhunca. Ključno je što i ona uživa u igri, a to je za partnera iznimno privlačno. Muškarci vole žene koje surađuju u krevetu, a starije cure to rade savršeno. Tijekom dugotrajnoga odnosa, starija žena svome mlađem partneru otkriva i prenosi svoje iskustvo, znanje i vještine, a to muškarcima itekako imponira. 'Sa starijom curom nemam onaj osjećaj da to što prije mora biti gotovo. Sve je nekako polako, ali jako lijepo. Starije cure obožavaju-Muškarci su egocentrični i vole kad im se žene dive. Uživaju u njihovim pohvalama. Starije cure imaju više samopouzdanja-Bez obzira na to kako izgledala, samouvjerena ljubavnica uvijek je poželjna. Prema mišljenju psihologa, mlađe muškarce privlače starije cure upravo zbog samopouzdanja kojim zrače. Samopouzdane cure nemaju problema s traženjem stvari koje žele. One znaju da ono što ne traže neće ni dobiti. Želi li starija cura da joj partner dodiruje grudi, jednostavno će mu uhvatiti ruku i staviti je tamo. Mnogim mlađim ženama to je neugodno i boje se da će partneri takav potez shvatiti kao kritiku. Međutim, to je potpuno pogrešno jer većina muškaraca voli izravan pristup.

1 komentar:

  1. Pozdrav sezone svima, želim podijeliti svoje prekrasno svjedočanstvo. Nakon što je godinama bio u vezi sa Mužem, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela jer zbog ljubavi koju imam prema njemu, molila sam ga sa svime, davala sam obećanja, ali on je to odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram bacača čarolija koji bi mi mogao pomoći da ga čarolijom vratim natrag, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, e-poštom poslao čaroliju i rekao mi je da nema problema što će prije tri dana biti sve u redu, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je to oko 16 sati. Nazvao me bivši, bila sam toliko iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da bih bilo kome koga poznajem imao problema u vezi, bio od pomoći takvoj osobi uputivši je ili jedinog stvarnog i moćnog bacača čarolija koji mi je pomogao u rješavanju vlastitog problema. e-mail: dralaba3000@gmail.com
    možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    Ljubavne čarolije
    Zaradite dobar novac ili osvojite lutriju.
    Ostvari uspjeh u poslu.
    Duhovni problemi.
    Dobiti sudski spor.
    Potražite svog životnog partnera.
    Nađite dobro plaćen posao.
    Steknite kontrolu nad svojim brakom.
    Primite naklonost i steknite privlačnost ljudi.
    Vratite izgubljeni novac.
    Izliječi te od svih bolesti. i izlječive i neizlječive.
    Riješite probleme s trudnoćom i blagoslovite vas bebama itd ...

    Obratite se ovom velikom čovjeku ako imate bilo kakvih problema s trajnim rješenjem
    putem dralaba3000@gmail.com
    Zahvali mi poslije

    OdgovoriIzbriši