petak, 9. srpnja 2010.

Ne volim suditi ljudima na temelju prvog dojma (dobro možda malo lažem,ipak volim,ali ne sudim ljudima na temelju njihova izgleda-TO NE)
Ja sam osoba koja voli izraziti svoje mišljenje i reći šta stvarno mislim o nekoj osobi,nema kod mene puno cile-mile,ja kažem: tvrdoglav si,dosadan, bahat-ako to stvarno i mislim (i ne ljutim se ako neka osoba tako kaže i meni)... ma ne jebem nikog ni pol' posto jer ja sam uvijek u pravu, a ostali nisu,hehe) ...
Krenuvši od onih jadnih grupa po fejsu,majko mila pojedinci bolje nek se nauče pisati pa nek onda rade grupe... a i one jadne grupe "svi koji spavamo sa zatvorenim očima", "svi koji se kupamo goli" i te fore krute nedo budala... u tim svim grupama naletila sam i na jednu koju naravno moram realizirati hehe-nebi ja bila ja: zove se-PRAVI MUŠKARAC... Prvo da kažem da cura koja je u vezi,braku jako voli svog dečka i on je vjerojatno njen PRAVI MUŠKARAC,ali brate mili nećemo baš pretjerivati...
CURA KOJA JE NAPRAVILA TU GRUPU KAŽE:

CURA:Pravi muškarac govori ti da te voli 1000 puta na dan.
JA:Daj to su gluposti,pa koji ti k.... znači koliko ti to puta kaže,imaš neki rekord ili?

CURA:Pravi muškarac je UVIJEK uz tebe tako te poštuje.
JA:Ma jel' bogati znači on izađe s društvom i odmah te ne poštuje,pa smije čovjek imati i prijatelje.

CURA:Pravi muškarac razumije tvoje potrebe.
JA:Kakve crne potrebe pišanje,kakanje..kisik,hrana,voda,spavanje-šta se tu ima razumijeti?

CURA:Pravi muškarac te nasmijava kad si tužna.
JA:Ne,nego te zagrli i pusti da se isplačeš,nakon toga te pita šta ti je.Ako je tebi to nasmijavanje ok...

CURA:Pravi muškarac spava s tobom u naručju.
JA:Dobro,jel to itko može? mislim na grčeve u ruci.. pa povremeni trzaji lakta ili koljena koji pronađu bubreg i jaja... Pa se okreće i ogrebe ,jebem vam takvu romantiku da vam jebem..još ti pokupi pokrivače i onda gunđa što kašlješ u snu... dajjjjj ...

CURA:Pravi muškarac ti NIKAD ne laže.
JA:Prvo pišam od smijeha.Ma tko danas ne laže?Ako nađeš muškarca koji ti nikada o
ničemu neće lagati, bježi glavom bez obzira jer je garant neka vrsta psihopata. Svi imamo svoje male laži.

CURA:Pravi muškarac ti pomaže izabrati odjeću i obuću.
JA:Neka hvala (svaka čast da mi kaže svoje mišljenje),ali da mi on traži robu -NEEEE.Možda on to radi,ali vjeruj da sigurno misli:Dobro, koji sam ja k...c? Modni Mačak? Meni si lijepa kako god da okreneš i živo mi se jebe što drugi misle. Nosi što hoćeš i ne davi me.

CURA:Pravi muškarac voli tvoje prijateljice.
JA:Ma kako da ne.Čim ih spomeneš on pomisli:Molim?! Taj jebeni čopor iskompleksiranih baba?! Bit ću pristojan s njima, zurit ću im u sise ako valjaju, ali ne očekuj od mene da ih "volim" ako su nepodnošljive. Samo zato što su tvoje, ne znači da su odmah i moje.

CURA:Pravi muškarac te uvijek drži za ruku ili guzu.
JA:Da je meni vidjeti tog tvog MUŠKARCA.Možda je tako kako kažeš,ali draga time samo dokazuje koliko je nesiguran u sebe i ujedno naglašava svijetu kako dobru pičku ima, a oni ne. Lijepo je držati nekog za ruku... ali UVIJEK?! Ma daaaaaj... Jedno je potreba za kontaktom, drugo je čisto preseravanje.

Opet sam samo rekla svoje mišljenje,hehe

1 komentar:

  1. Izvrsna sezona za sve vas, osjećam se opet tako blagoslovljeno u braku nakon što je doktor Alaba vratio mog supruga koji se odvojio od mene na dobra 3 puta. Am Dubravka Gradiški po imenu iz Izraela. Iako imam usta po cijelom tijelu, neće biti dovoljno zahvaliti liječniku Alabi na pomoći u mom životu. Suprug se odvojio od mene tri mjeseca i bolovao je i bolovao bez njega. Dakle, svugdje sam tražio pomoć, ali ništa nije uspjelo dok nisam mislio na doktora Alabu kojeg sam kontaktirao putem interneta. Objasnila sam mu svoju situaciju i obećao je da će mi se suprug javiti u roku od 24 do 48 sati koliko moje srce i dalje kuca za njega. Vjerovala sam u njega i on mi je pripremio čaroliju i suprug me nazvao točno kad je rekao doktor Alaba. Molio je i rekao da mu se trebam vratiti i sad opet živimo sretno zadnjih 9 mjeseci. Svi koji čitaju moj članak koji treba pomoć trebaju ga kontaktirati ... E-adresa: dralaba3000@gmail.com

    OdgovoriIzbriši