petak, 9. srpnja 2010.

Žene i muškarci su zaista različiti (naravno što se nekih stvari tiče),on voli ovo,ona ono...
10 stvari koje će možda popraviti odnos između žena i muškaraca:

1.Muškarci bi radije bili nevoljeni,nego nepoštovani i necijenjeni.

Muškarac mora znati da ga njegova žena poštuje i privatno i javno. Također, žele da im njihova žena potpuno vjeruje, divi im se i vjeruje u njih. Većina muškaraca radije bi prihvatila činjenicu da ih je žena prestala voljeti, nego da ih je prestala poštovati.


2.Ljutnja muškarca je najčešće uzrokovana osjećajem nepoštivanja.

Kada se muškarac naljuti na svoju ženu, nikad ga nećete čuti da kaže „Ne poštuješ me dovoljno“, ali u većini slučajeva to je razlog ljutnje. Vjerojatno je njegova žena učinila nešto zbog čega se osjeća poniženim.


3.Muškarci su nesigurni.Muškarci se boje da neće ispuniti očekivanja, ne samo na poslu,nego i kod kuće. Naravno nikad to ne bi izrekli na glas, ali negdje duboko u sebi oni su vrlo ranjivi po tom pitanju. Za muškarca, odobravanje onoga što radi od njegove žene je sve. Ako ne pronađe odobravanje i potvrdu nikad neće biti sretan i vjerojatno će to tražiti negdje drugo.


4.Muškarci osjećaju da moraju biti "stup" obitelji.Intelektualno, nije važno koliko muškarac zarađuje i zarađuje li više ili manje od svoje supruge, ali je za njega vrlo važno da privređuje nešto za svoju obitelj.


5.Muškarci žele da ih se želi.Muškarci se jednostavno moraju osjećati poželjno. Zbog toga je nužno da ga žena ne odbija.


6.Seks muškarcima punooo znači.Kada se muškarac osjeća poželjno taj dobar osjećaj se proteže na sva njegova životna područja. To će mu povećati samopouzdanje. I obrnuto. Ukoliko se osjeća nepoželjnim to će se odraziti na sve ostalo čim se bavi.


7.Muškarci se bore s vizualnim iskušenjima.To znači da većina muškaraca odgovara na vizualne podražaje kada se radi o ženama. Čak ni najvjerniji muž ne može ne pogledati u ženu koja se ispred prošetala u kratkoj minici i velikom dekolteu. Ali ipak on može odlučiti hoće li tu sliku istog trena odbaciti ili će je zadržati i pokušati realizirati svoj seksualni podražaj.


8.Muškarci uživaju u romantici, ali nisu romantični.Mnogi muškarci nemaju nikakvih ideja kada je romantika u pitanju, ali to ne znači da ne uživaju u romantici.


9.Muškarcima je bitno kako im žena izgleda.To ne znači da svi muškarci žele da im bolja polovica izgleda poput supermodela, nego oni žele znati da se njihova supruga potrudila urediti i kako se nije „zapustila“.


10.Muškarci žele da njihove cure,žene znaju da su voljene.

Muškarci nemaju velike sposobnosti i teško pronalaze načine kako to izreći, ali vole znati kako to njihova supruga shvaća.

1 komentar:

  1. Izvrsna sezona za sve vas, osjećam se opet tako blagoslovljeno u braku nakon što je doktor Alaba vratio mog supruga koji se odvojio od mene na dobra 3 puta. Am Dubravka Gradiški po imenu iz Izraela. Iako imam usta po cijelom tijelu, neće biti dovoljno zahvaliti liječniku Alabi na pomoći u mom životu. Suprug se odvojio od mene tri mjeseca i bolovao je i bolovao bez njega. Dakle, svugdje sam tražio pomoć, ali ništa nije uspjelo dok nisam mislio na doktora Alabu kojeg sam kontaktirao putem interneta. Objasnila sam mu svoju situaciju i obećao je da će mi se suprug javiti u roku od 24 do 48 sati koliko moje srce i dalje kuca za njega. Vjerovala sam u njega i on mi je pripremio čaroliju i suprug me nazvao točno kad je rekao doktor Alaba. Molio je i rekao da mu se trebam vratiti i sad opet živimo sretno zadnjih 9 mjeseci. Svi koji čitaju moj članak koji treba pomoć trebaju ga kontaktirati ... E-adresa: dralaba3000@gmail.com

    OdgovoriIzbriši