petak, 9. srpnja 2010.

Pomiriti se s bivšim – da ili ne?

Sretno vrijeme vs. Tužno vrijeme

Ako mislite kako je povrijeđenost ili nesretnost nadvladala zadovoljstvo odgovor bi trebao biti jasan: drugu priliku mu ne trebate dati, jer vas nije usrećivao. S drugim pokušajem samo ćete ponovno posjetiti prošlost, a isti problemi će se ponovno javiti. Ako su neki nerješivi problemi ostali visjeti u zraku, male su šanse da ćete ih i iz drugog pokušaja riješiti.

Sve veze imaju svoje uspone i padove, ali emotivne traume ne bi trebale biti česte. Ako nikada niste razumjeli zbog čega se tako brzo uzruja ili što mu kvari raspoloženje, vjerojatno je pravi trenutak da nađete nekog novog koga ćete razumjeti i tko će razumjeti vas.

Međutim, ako ste uspješno rješavali probleme ranije i osjećate kako je vaša veza nešto posebno na čemu vrijedi raditi, pokušajte ponovo.

Mišljenje prijatelja

Jesu li vaši prijatelji i obitelj odobravali vašeg bivšeg koji se ponovno pokušava vratiti u vaš život?

Vaši prijatelji i obitelj vas najbolje poznaju i vjerojatno znaju što vas usrećuje. Ako oni ne odobravaju ponovni ulazak u vezu s bivšim možda je to upozoravajući signal. Kako možete dopustiti osobi koju nitko od vaših najbližih ne poštuje da preuzme toliko važnu ulogu u vašem životu? Da li je on zaista zaslužuje?

Razmislite i definirajte jasno zaslužuje li ta osoba biti dio vašeg društvenog kruga i biste li se s njom družili kada ne biste gajili ljubavne osjećaje prema njoj?

Razlozi prekida

Ponovno se vratite u trenutak kada je slomio vaše srce. Sjećate li se plakanja na ramenu prijatelja i pijanki s prijateljima u želji da zaboravite bivšeg? Jeste li spremni ponoviti takav proces još jedanput?

Prekid može potpuno definirati vaš daljnji stav o nekoj osobi. Dajući priliku osobi koja vas je već jednom povrijedila možete sebi priuštiti još jednom istu situaciju. Važno pitanje koje biste trebali postaviti je zbog čega biste sebi još jedanput sve to priuštili.

Promotrite sa svih strana

Odgovor na pitanje želite li se pomiriti može biti toliko jednostavan, samo ga možda sebi ne želite priznati. Zaslužuje li netko drugu priliku? Možda svjesno tražite razloge zbog kojih biste nekoga pustili u život, a ne sjećate se kako vas je ta osoba tretirala? Možda idealizirate njegovo ponašanje?

Sreća je najvažnija

Ponekad se žene vraćaju u vezu jer su navikle na rutinu koju su imale s dečkom ili jednostavno zbog toga što se osjećaju usamljeno. Međutim, ako se pokušate prisjetiti svega možda shvatite koliko vam je anksioznosti uzrokovao vaš prijašnji odnos, možda je ipak usamljenost bolja od tuge, nezadovoljstva frustracija.


2 komentara:

  1. sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ja sam Marija Pejčinović Burić, ja sam iz dubrovačke hrvatske, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo o tome kako sam vratila svog muža svog života, želim reći ljudima u svijetu da postoji prava čarolija caster online i moćan je i originalan, Zove se Baba Wale Wiseman. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu sa svojim mužem koji me izbacio. Kada sam kontaktirao Wiseman, dao je ljubavnu čaroliju za mene i mog muža koji je rekao da ne ima li ikakve veze sa mnom opet me nazvao i počeo me moliti. Svima koji čitaju ovaj članak i treba im bilo kakva pomoć Wiseman može također ponuditi bilo koju vrstu pomoći poput ponovnog uspostavljanja braka i odnosa, izliječenja svih vrsta bolesti, sudske instance, trudnoće, čarolije, sada smo jako zadovoljni sobom. Wiseman ga tjera da shvati koliko se volimo i trebamo jedni druge. Ovaj je muškarac stvaran i dobar. Također vam može pomoći da popravite svoju narušenu vezu. Vratila sam muža! Bilo je to kao čudo! Bez bračnog savjetovanja i u našem ljubavnom životu to radimo jako dobro. Kontaktirajte ovog sjajnog čovjeka ako imate problema sa trajnim rješenjem
    putem e-maila: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav sezone svima, želim podijeliti svoje prekrasno svjedočanstvo. Nakon što je godinama bio u vezi sa Mužem, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela jer zbog ljubavi koju imam prema njemu, molila sam ga sa svime, davala sam obećanja, ali on je to odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram bacača čarolija koji bi mi mogao pomoći da ga čarolijom vratim natrag, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, e-poštom poslao čaroliju i rekao mi je da nema problema što će prije tri dana biti sve u redu, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je to oko 16 sati. Nazvao me bivši, bila sam toliko iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da bih bilo kome koga poznajem imao problema u vezi, bio od pomoći takvoj osobi uputivši je ili jedinog stvarnog i moćnog bacača čarolija koji mi je pomogao u rješavanju vlastitog problema. e-mail: dralaba3000@gmail.com
    možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    Ljubavne čarolije
    Zaradite dobar novac ili osvojite lutriju.
    Ostvari uspjeh u poslu.
    Duhovni problemi.
    Dobiti sudski spor.
    Potražite svog životnog partnera.
    Nađite dobro plaćen posao.
    Steknite kontrolu nad svojim brakom.
    Primite naklonost i steknite privlačnost ljudi.
    Vratite izgubljeni novac.
    Izliječi te od svih bolesti. i izlječive i neizlječive.
    Riješite probleme s trudnoćom i blagoslovite vas bebama itd ...

    Obratite se ovom velikom čovjeku ako imate bilo kakvih problema s trajnim rješenjem
    putem dralaba3000@gmail.com
    Zahvali mi poslije

    OdgovoriIzbriši