petak, 9. srpnja 2010.

Što muškarci misle o ženama?

Postoje neke stvari koje muškarci misle da znaju o ženama. Međutim, misle li žene o sebi iste stvari kao muškarci?! Ponekad, baš ono što muškarci misle o ženama, žene misle o muškarcima. Možda ipak muški mozak nije toliko različit, vjerojatno tražimo, na kraju krajeva istu stvar?!

Muškarci vole kategorizirati žene

Muškarci vole razgovarati o ženama kada s dečkima odu na piće. Tada ih uglavnom svrstavaju u ove kategorije: niska, visoka, zanimljiva, zločesta, odana, dobra za krevet i sl. Zanimljivo je da baš tako ili slično žene kategoriziraju jedna drugu kada pričaju o svojoj konkurenciji. Možemo li tada nešto prigovoriti muškarcima zbog kategoriziranja?! Koja od djevojaka nikada nije sjela s prijateljicama i novog uspoređivala s bivšim ili ih stavljala u kategorije tipa „nježan i romantičan“, „zavodnik“ i sl. Dakle, prava je istina, da baš kao što muškarci kategoriziraju žene i žene kategoriziraju druge žene, ali i muškarce.

Samopouzdanje

Muškarci misle da je samopouzdanje jedna od najvažnijih stvari. I istina je. Muškarac koji misli da zna što žena želi u blagoj je prednosti jer će brže reagirati i neće dopustiti da dobre prilike prođu pokraj njega. Ali s druge strane i žene koje zrače samopouzdanjem najprivlačnije su muškarcima.

Žena koja zna plesati je vrlo seksi

Muškarci iznimno privlačnima smatraju žene koje dobro plešu. Ples pokazuje samopouzdanje i muškarci pretpostavljaju da ako ste raspoloženi za ples, da ste vjerojatno i otvoreniji za komunikaciju. Međutim i muškarac koji zna plesati nevjerojatno je seksi.

Romantika je put do ženskog srca

Svaka žena cijeni neočekivane poklone od dečka, pozive na putovanja i izlete, izlaske u kino ili zajedničke večere. Međutim, muškarci to često ne rade radi žene s kojom su nego da bi vidjeli njenu nježniju stranu, točnije radi sebe. Oni zapravo uživaju u izlascima u kino i našem društvu, te ako dečko čini lijepe stvari za vas, ne treba vam biti neugodno ili se smatrati obveznim, on ih radi kako radi vas, tako i radi sebe.

Muškarci padaju na žene koje ih istinski vole

Muškarci su poprilično dobri u čitanju ženske podsvijesti. Ako dečko zna da ga njegova djevojka voli neće mu biti neugodno priznati svoje osjećaje. Ako mislite da se nekome možete pretvarati to neće upaliti na dugi rok. Muškarci gotovo jednako dobro čitaju žene kao i žene muškarce.


2 komentara:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvrsna sezona za sve vas, osjećam se opet tako blagoslovljeno u braku nakon što je doktor Alaba vratio mog supruga koji se odvojio od mene na dobra 3 puta. Am Dubravka Gradiški po imenu iz Izraela. Iako imam usta po cijelom tijelu, neće biti dovoljno zahvaliti liječniku Alabi na pomoći u mom životu. Suprug se odvojio od mene tri mjeseca i bolovao je i bolovao bez njega. Dakle, svugdje sam tražio pomoć, ali ništa nije uspjelo dok nisam mislio na doktora Alabu kojeg sam kontaktirao putem interneta. Objasnila sam mu svoju situaciju i obećao je da će mi se suprug javiti u roku od 24 do 48 sati koliko moje srce i dalje kuca za njega. Vjerovala sam u njega i on mi je pripremio čaroliju i suprug me nazvao točno kad je rekao doktor Alaba. Molio je i rekao da mu se trebam vratiti i sad opet živimo sretno zadnjih 9 mjeseci. Svi koji čitaju moj članak koji treba pomoć trebaju ga kontaktirati ... E-adresa: dralaba3000@gmail.com

      Izbriši