petak, 9. srpnja 2010.

Tipovi ljubavnika:


Romantična ljubav – osoba koja osjeća ovakvu ljubav neprestano misli o svojoj ljubavi, ljubomorna je, nerealna, mnogo toga će tolerirati, osjeća fizičku privlačnost i traži neprestano dokaze da joj je ljubav uzvraćena. Obično ovakva vrsta ljubavi traje nekoliko mjeseci do nekoliko godina.

Prijateljska ljubav – ljubavnici uživaju u zajedničkom provođenju vremena i bliskom prijateljstvu. Ovakva ljubav je ugodna, sporo ali sigurno se razvija, ne traži dokazivanje i nije opterećena sexom.

Nesebična ljubav – ljubavnici ili jedan od njih vole potpuno i nesebično. Često su spremni žrtvovati svoje želje kako bi ugodili partneru ili poduprli njega u ostvarivanju. Jedan partner daje bez da očekuje išta zauzvrat.

Proračunata ljubav – partner pažljivo promatra osobe koje poznaje tražeći «pravu osobu» koja mu odgovara i slična mu je po interesima, materijalnom statusu, porijeklu…

Ljubav «igra» - jedan ili oba partnera uživaju u igrama zavođenja, osvajanja, izlaženja… Ne javljaju se veliki osjećaji i nikad se ne vežu na dugo. Kada je partner osvojen igra prestaje biti zanimljiva.

Ljubav koja služi za pokazivanje – osoba pronalazi partnera koji mu imponira statusom ili izgledom, te «voli» tog partnera samo toliko koliko ga može pokazivati drugima.

Vjerojatno možete prepoznati kakvom ljubavi vi volite, a ako ne pokušajte se pronaći u nekom tipu. Tako ćete ubuduće unaprijed znati što od partnera očekujete i zbog čega vam on (ne) odgovara.
Osim toga znat ćete i zbog čega vam partner pokazuje svoju ljubav na određeni način.Postoje neke kombinacije partnera koji se vrlo dobro slažu npr. prijateljski ljubavnik s proračunatim ljubavnikom, dok su neke druge kombinacije kobne npr. Romantični ljubavnik i ljubavnik koji ljubav shvaća kao igru,žalosno ali ima i takvih.


1 komentar:

  1. Bok, ja sam Biserka Šimunić, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com
    želim ti sve najbolje

    OdgovoriIzbriši